Pchacz Jargo
Pchacz klasy „Tur” po kapitalnym remoncie w 2020 r. Posiada Świadectwo Klasy i Kartę Bezpieczeństwa dopuszczające rejon pływania IV-I, a więc Wody Zalewu Wiślanego.
Pchacz klasy „Tur” po kapitalnym remoncie w 2020 r. Posiada Świadectwo Klasy i Kartę Bezpieczeństwa dopuszczające rejon pływania IV-I, a więc Wody Zalewu Wiślanego.
Kompaktowy pchacz o małych wymiarach umożliwiających jego transport na miejsce prowadzonych prac drogą lądową. Atutem jednostki jest małe zanurzenie.
Łódź robocza przeznaczona do wykonywania prac przeholunkowych, prac sondażowych, asysty przy pracach hydrotechnicznych, a także jako zabezpieczenie ratownicze.
Ponton roboczy „SUM” dzięki swej wyporności i wzmacnianej konstrukcji służy jako pływająca platforma pod kafar do wbijania pali lub dźwigokoparkę linową Sennebogen S1240 o udźwigu 24 t (zgodnie ze świadectwem stateczności).
Zestaw pontonowy „Płoć” posiada unikatową konstrukcję katamaranu, która umożliwia m. in. ustawienie na nim wiertnicy. Dwa pale stabilizujące o długości 8 metrów są dodatkowym atutem przy wykonywanych pracach.
Zestaw pontonowy o wzmocnionej konstrukcji składający się z 4 połączonych ze sobą pontonów. Istnieje możliwość dowolnego łączenia i rozłączania modułów zestawu (np. dwa zestawy po dwa pontony).
Baza posiada Świadectwo Klasy i Kartę Bezpieczeństwa dla wód śródlądowych i zatokowych. Służy do prowadzenia prac podwodnych z wody i jako zaplecze prac budowlanych.
Uniwersalna tratwa robocza służąca do prowadzenia prac hydrotechnicznej od strony odwodnej. Małe wymiary umożliwiają transport lądowy na miejsce prowadzonych prac.